Transport solution

Elektriautode usaldusväärsus: üleminek elektritranspordile on lihtne

Electromobility

6min
Man charging a Renault Trucks E-Tech D

Elektrisõidukid: Renault Trucks järeleproovitud tehnoloogia

Renault Trucks oli esimene tarbesõidukite tootja, kes tõi turule hübriidveokite elektriliste sõidukite valiku: Premium Distribution Hybrys Tech, mis ilmus 2009. aastal. 2010. aastal lisandus kataloogi Maxity Electric kergkäru. Seejärel arendasime koos partnerklientidega tegelikes töötingimustes raskeveokite elektriautosid ning 2018. aastal tõime turule Master Z.E.. Nende jõudluse parandamiseks kogusime tuhandeid andmepunkte: aku andmed, infrastruktuuri ja laadimise juhtimise andmed lisaks juhi tagasisidele.

See kogemus on võimaldanud meil täna pakkuda ettevõtetele teise põlvkonna täiselektriliste veoautode valikut, mis tagab täieliku meelerahu, ilma et see mõjutaks teie kasumlikkust. Samuti on meie eksperdid saanud väljaõppe ja saavad pidevalt koolitust elektrisõidukite alal; olgu selleks siis insenerid, kes projekteerivad ja konfigureerivad teie veoautosid, mehaanikud, kes hooldavad meie töökodades, või müügimehed edasimüügiesindustes.

Renault-Trucks-E-Tech-range

Tänapäeval usaldavad meid paljud erineva suurusega veoettevõtjad, kes on pühendunud oma energia üleminekule. Alates 2018. aasta väljalaskmisest oleme oma klientidele müünud rohkem kui 400 Master Electrici sõidukit. Siin on mõned hiljutised näited: olles alustanud 2020. aastal 20 Renault Trucks E-Tech Master'i kodutarneid, võttis Šveitsi ühistu Migros Aare 2021. aastal vastu veel 20 sõidukit. Šveitsi ettevõte Feldschlösschen, Carlsberg Groupi tütarettevõte, on 20 Renault Trucks E-Tech D sõidukit kasutanud alates 2021. aasta algusest, et täita igapäevaseid õllekandevoorusid mägistes piirkondades. 2021. aasta septembris tegi sama valiku 20 Renault Trucks E-Tech D sõiduki tellimisega Prantsuse esimese/lõpu logistika spetsialist Urby (Groupe La Poste).

Elektrisõidukite tehnoloogia on kõige küpsem ja tõhusam võimalus oma tegevuse süsinikdioksiidivabaks muutmiseks

Elektritehnoloogia on parim valik teie tegevuse dekarboniseerimiseks, sest see on juba välja töötatud ja selle jõudlus paraneb pidevalt. Akude tööraadius suureneb jätkuvalt, mis tähendab, et kümnendi lõpuks on kõik kasutusalad kaetud. Samuti soovime rõhutada, et see tehnoloogia tekitab null NOx heitkoguseid ja on töö käigus vaikne.

Lisaks sellele on oluline võtta arvesse elektritehnoloogia läbivat mõju CO2 heitkoguste vähendamisel. Tõepoolest, Euroopas on elektrisektor muutumas üha enam süsinikdioksiidivabaks. Seda seetõttu, et seda toodetakse peamiselt taastuvast või tuumaenergiast. Praegu vähendavad elektrisõidukid CO2 heitkoguseid 55% võrreldes fossiilse diislikütusega.

Energiatõhususe, kättesaadavuse, investeeringute ja kasutuskulude poolest on elekter kõige arenenum alternatiivne energia.

Nad on vahetanud elektrilise vastu: tunnistused

Delanchy Group võtab kasutusele Renault Trucksi elektriautod

Igal ööl saavad 15 Pariisi premium-poodi oma tarned elektriautoga.

Feldschlösschen : Alates 2013. aastast annavad meie elektriautod meile konkurentsieelise.

"Mägistel aladel ja madalate temperatuuride juures võimaldas sõiduki jõudluse jälgimine saavutada talvetingimustes keskmiselt 220 kilomeetri pikkuse tegevusulatuse."

The German company DB Schenker
Renault Trucks E-Tech D on the road

Lisaks maksimaalsele tööraadiusele on kõige tähtsam pakkuda teile tööraadiust, mis vastab teie tegelikele vajadustele, olenemata sellest, kas tegemist on linna- või piirkondliku turustuse, ehitustööde kättetoimetamise või prügikoristusega. Meie eksperdid soovitavad teile elektriautode mudel(id), mis sobivad kõige paremini teie erialasele rakendusele ja teie veoautode sõidutüübile. Me teeme teile kättesaadavaks simulatsioonivahendid ja anname teile elektriautodest koosneva autopargi, mida saate katsetada tegelikes tingimustes. Meie 16-, 19- ja 26-tonniste sõidukitega on teie vajadused kaetud ning teie soovitusel saame kohandada neid nii, et need sisaldaksid teie vajadustele vastavat arvu akusid: kolmest kuni kuue akuni.Üldiselt valib enamik meie klientidest nelja akuga veoautod.

Pidevalt kasvav jõudlus

Elektrotehnoloogia on pidevas arengus ja elektriautode jõudlus on tänapäeval võrreldav diiselmootoriga sõidukite jõudlusega tarne- ja jaotustegevuses.. Auto- ja raskeveokitootjate investeeringutelt saadud tõuke toel areneb akude tõhusus jätkuvalt: mitte ainult tööraadiuse, vaid ka kiirlaadimisvõime osas, eriti osalise laadimise korral. See on pikaajaline põhisuundumus, mida toetab spetsiaalsete infrastruktuuride loomine.

Elektrisõidukitele kohandatud infrastruktuurid

Paralleelselt tehnoloogiliste edusammudega arendatakse ja rakendatakse ka elektromobiilsuse ökosüsteemi. 2021. aasta kevadel avaldas ACEA (Euroopa Autotootjate Liit), mille liige on Renault Trucks, valge raamatu, et selgitada välja tootjate nõuded laadimisjaamade osas kogu Euroopas. Eesmärk on kvantifitseeritud: pakkuda 2025. aastaks 10 000 kuni 15 000 avalikku laadimispunkti ja suurendada seda arvu kuni 50 000 aastaks 2030. Konkreetselt tähendab laadimispunktide tihedus seda, et iga 4 tunni 30 minuti tagant saab korraldada uusi ringkäike kohustusliku 45-minutilise juhipausi ajal.

Saate kasutada kõiki meie kogemusi elektrisõidukite valdkonnas ning meie hooldus- ja teenindusoskusi, et muuta üleminek elektrisõidukitele võimalikult lihtsaks. Võtke meiega julgelt ühendust, et rohkem teada saada.

Olen nõus, et käesoleva vormi esitamisel säilitab ja säilitab Renault Trucks minu isikuandmeid nii kaua, kui see on vajalik esitatud teabe hindamiseks ja selleks, et minuga saaksime selle konkreetse teema kohta uuesti ühendust võtta. Minu andmeid võidakse edastada ka Renault Trucksi partneritele ja turustajatele, kes saavad minu nõudmistega tegeleda.
Set canonical URL
Off